loading...
گچساران پاتوق
meysam khademi بازدید : 208 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

متن آهنگ + دانلود آهنگ بسيار زيباي Shahab Hec2 به نام دلم تنگه

متن آهنگ دلم تنگه

 

شايد تو قلب تو بازيچه بودم

شايد اوني كه مي خواستي نبودم

شايدم سهم من از عشقه تو اين بود

تو بري منو شبا عكساي بي روح

داري ميري و آروم ميباره بارونه نم نم

داري ميري و بودن ميميره تو سينه قلبم

وقتي نيستي خونه تاريك و سوتو كوره

وقتي نيستي دله كي سنگ صبوره

واسه حرفاي شيرينت دلم تنگه

واسه اخماي قشنگت دلم تنگه.

 

MP3 Download

Music Video HP


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 2,833
  • بازدید کلی : 45,061